31 Mayıs 2021 Pazartesi Günü 15:00-16:00 saatleri arasında 4. online CAP eğitimimizi gerçekleştireceğiz.

Eğitime kayıt yaptırmak isteyenlerin, 30.05.2021 günü saat 23:59’a kadar egitim@futurecom.com.tr adresine mail atmaları yeterlidir. (Daha önce kayıt yaptıranların tekrar mail atmaları gerekmemektedir.) Eğitime katılım linki 31.05.2021 tarihinde mail adreslerinize gönderilecektir.

Eğitim, Microsoft Teams uygulaması üzerinden gerçekleştirilecektir. (Windows uygulamasını yüklemenizi öneriyoruz.) ( https://www.microsoft.com/tr-tr/microsoft-teams/download-app)

Eğitimin konuları aşağıdaki gibidir.

Krediler ve Leasingler

-Kredi ve leasing işlemlerinde denetim döneminin önemi var mı?

-Kredi ve leasing modülünde hesaplama yöntemleri,

-Geri ödeme tablosu olmadığı durumlarda, hangi bilgilere sahipsem indirgeme hesaplatması yapabilirim ?

-Geri ödeme tablosunda olması gereken asgari bilgiler nelerdir?

-Geri ödeme tablosu bulunan kredi veya leasing tabloların içeri aktarımı

-Kredi ve Leasing hesaplama modülünün anlatımı

-Hesaplama sonrası oluşan tutarların detay ve sonuç tablolarında gösterimi ve hesaplama formüllerini içeren excel tablosunun paylaşılması ve bilgilendirilmesi

-Krediler ve Leasing tablosunun bir sonraki denetime aktarımı ve bilgi güncellemesi yapılıp tekrar hesaplatılması,

-Kredi ve Leasinglerin Excel ortamında dışarı aktarımı,

-Excel’de oluşturulmuş Kredi ve Leasing bilgilerinin toplu içeri aktarımı.