31 Mayıs 2021 Pazartesi Günü 15:00-16:00 saatleri arasında 4. online CAP eğitimimizi gerçekleştireceğiz.
Eğitime kayıt yaptırmak isteyenlerin, 30.05.2021 günü saat 23:59’a kadar egitim@futurecom.com.tr adresine mail atmaları yeterlidir. (Daha önce kayıt yaptıranların tekrar mail atmaları gerekmemektedir.) Eğitime katılım linki 31.05.2021 tarihinde mail adreslerinize gönderilecektir.
Eğitim, Microsoft Teams uygulaması üzerinden gerçekleştirilecektir. (Windows uygulamasını yüklemenizi öneriyoruz.) ( https://www.microsoft.com/tr-tr/microsoft-teams/download-app)
Eğitimin konuları aşağıdaki gibidir.
Krediler ve Leasingler
-Kredi ve leasing işlemlerinde denetim döneminin önemi var mı?
-Kredi ve leasing modülünde hesaplama yöntemleri,
-Geri ödeme tablosu olmadığı durumlarda, hangi bilgilere sahipsem indirgeme hesaplatması yapabilirim ?
-Geri ödeme tablosunda olması gereken asgari bilgiler nelerdir?
-Geri ödeme tablosu bulunan kredi veya leasing tabloların içeri aktarımı
-Kredi ve Leasing hesaplama modülünün anlatımı
-Hesaplama sonrası oluşan tutarların detay ve sonuç tablolarında gösterimi ve hesaplama formüllerini içeren excel tablosunun paylaşılması ve bilgilendirilmesi
-Krediler ve Leasing tablosunun bir sonraki denetime aktarımı ve bilgi güncellemesi yapılıp tekrar hesaplatılması,
-Kredi ve Leasinglerin Excel ortamında dışarı aktarımı,
-Excel’de oluşturulmuş Kredi ve Leasing bilgilerinin toplu içeri aktarımı.