5 Mayıs 2021 Çarşamba Günü 15:00-16:00 saatleri arasında ilk online CAP eğitimimiz başlıyor.

Eğitime kayıt yaptırmak isteyen denetçilerin, 03.05.2021 saat 23:59’a kadar egitim@futurecom.com.tr adresine mail atmaları yeterlidir. Eğitime katılım linki 04.05.2021 tarihinde mail adreslerinize gönderilecektir.

Eğitim, Microsoft Teams uygulaması üzerinden gerçekleştirilecektir. (Windows uygulamasını yüklemenizi öneriyoruz.) ( https://www.microsoft.com/tr-tr/microsoft-teams/download-app)

 

Eğitimin konuları aşağıdaki gibidir.

-Muavin defterin temin edilemediği dönemlerde, mizanı muavin bölümüne çekmek,

-Muavin veri çekimi sonrası muavin veri kontrolü,

-Sıralı olmayan veriyi sıralamak,

-Kapanış fişi atamak (bilanço hesapları ve gelir tablosu hesapları için),

-Önder tablo hesaplatmak ve önder tablo raporunu oluşturmak,

-Kar Zarar Tablosu ve Finansal Durum Tablosu oluşturmak,

-Düzeltme fişi kesmek. Kullanılmaması gereken hesap kodlarının belirtilmesi,

-Güncel hesap planını excele  aktarma,

-Düzeltme fişlerini dışarı aktar-içeri aktar yöntemiyle toplu oluşturmak,

-Düzeltme fişlerinin sonraki yıla taşınması,

-Düzeltme fişlerinin diğer özellikleri,

-Konu ile ilgili sorulan soruların cevaplanması.